czwartek, 18 kwietnia 2024

• 8 komentarzy
  • 6813 wyświetleń

Uczniowie z Wojewodzina na stażach w Portugalii

Od 3.07 do 31.07. 2022r. 22 uczniów wraz z dwójką nauczycieli z Zespołu Szkół w Wojewodzinie przebywa na stażach w Portugalii w ramach projektu

Erasmus +. Doskonalą umiejętności praktyczne w zawodach w których kształcą się w szkole: technikum gastronomicznym, budowlanym i weterynaryjnym.

3 lipca o godz. 7.30 zaczęła się nasza podróż na staże do Portugalii. Autokarem dojechaliśmy na lotnisko im. Fryderyka Chopina w Warszawie, następnie liniami Wizz Air dolecieliśmy na lotnisko w Porto, gdzie zostaliśmy przywitani przez pracownika firmy EduPlus , a następnie udaliśmy się do hotelu Dom Vilas w Bradze, w którym spędzimy najbliższy miesiąc.

Pierwszego dnia pokazano nam miasto goszczące oraz zawieziono nas w miejsca odbywania praktyk. Tam zapoznaliśmy się z opiekunami praktyk, przepisami BHP, strukturą firm i warsztatem pracy. Od wtorku rozpoczęliśmy nasze staże , ale więcej informacji przekażemy w kolejnej relacji.

Po tygodniu pracy przyszedł czas na relaks. W sobotę pojechaliśmy do Porto, gdzie zwiedzaliśmy miasto, pływaliśmy statkiem rzeką Douro, a także uczestniczyliśmy w spotkaniu, na którym zaprezentowano nam rodzaje słynnego na całym świecie wina Porto.

W niedzielę podziwialiśmy uroki miast: Braga i Guimaraes.

Poniżej nasza fotorelacja z pierwszego tygodnia pobytu w Portugalii.

czwartek, 18 kwietnia 2024

Wieści z SP2

Komentarze (8)

Ci to mają dopiero dobrze. Ja na praktykę wakacyjną trafiłam do PGR-u. Dostałam gumiaki i kombinezon drelichowy oraz opiekuna, który nie trzeźwiał/

Ja natomiast miałam praktykę studencką w mleczarni w Grajewie, gdzie codziennie przez 8 h składałam kartony na magazynie (bezpłatnie), a kształciłam się na mgr inż. biotechnolog.
Fajna ta szkoła w Wojewodzinie. Brawo za pracę Dyrekcji i Nauczycieli.

Zazdroszczę takiego wyjazdu i praktyk

Super Szkoła:) Przyszłościowe zawody, polecam naukę w tej szkole.

Brawo dla pani Dyrektor, która potrafi coś takiego zorganizować, no i dla obu pań, za poświęcenie swego wolnego czasu na wyjazd. Wzorowi nauczyciele.
Super promocja dla szkoły.Tak trzymać.
Miłego wypoczynku.

czy jeden wyjazd, praktyka może zdecydować o naszym całym życiu zawodowym? - należy się nad tym głęboko zastanowić!!!

a kto pisze że ten wyjazd decyduje o czyimś całym życiu, po prostu fajny wyjazd, wakacje, nowe miejsce, doświadczenie i tyle

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.