wtorek, 30 kwietnia 2024

Wiadomości

  • 10 komentarzy
  • 4328 wyświetleń

Potrącenie w centrum Białegostoku. Kierowca ma 93 lata

W Białymstoku na ul. Mickiewicza doszło do potrącenia kobiety przechodzącej przez przejście dla pieszych. Autem kierował 93-letni mężczyzna. Poszkodowana została przetransportowana do szpitala. Nie wiadomo, w jakim jest stanie. Badanie alkomatem nie wykazało obecności alkoholu w organizmie kierowcy.

Komisja Europejska planuje wprowadzenie obowiązkowych testów dla osób powyżej 65. roku życia, które chcą nadal prowadzić pojazdy. Celem tych badań jest ocena zdolności koncentracji, pamięci oraz koordynacji ruchowej. Zgodnie z nowymi przepisami, badania te będą musiały być przeprowadzane co dwa lata, a po osiągnięciu 75 roku życia – corocznie.

fot. mł.asp. Malwina Trochimczuk

KMP BIAŁYSTOK

poniedziałek, 29 kwietnia 2024

Stracił panowanie nad autem. Zjechał ze skarpy

poniedziałek, 29 kwietnia 2024

Niebezpieczny wypadek z udziałem motocyklisty

Komentarze (10)

Czemu administrator usunął mój komentarz? Nie było nic w tym obraźliwego człowiek pisze prawdę to się za prawdę obrażacie i usuwacie komentarze wstyd przed ludźmi że przeczytają prawdę żenujace...proszę ustalić żeby artykuły były na stronie Białegostoku a nie na e-grajewo wypadek nie dotyczy naszego miasta

Wszystkich sprawdzać należy bo wiek to nie wszystko..wiek nie określą durnia...

Proszę osobę poszkodowaną w wypadku lub jej rodzinę o kontakt, przekażę przydatne informacje, Dominik tel. 997

Ustalanie przymusowych badań staruszkom jest bez sensu, ponieważ z góry wiadomo, że ich nie przejdą, jeśli nie przekupuą lekarza. Unijne pomysły co jeden to głupszy, w USA takie sztywne podejście do sprawy nie miałoby szans, można sobie wyobrazić inne metody.

Wiek z góry sugeruje winę kierowcy, ale może winna jest też piesza?
Napiszcie ile ma lat, jakie były okoliczności wypadku, może wbiegła na pasy i to ona jest winna?

Kierowców po 65 roku życia planują poddawać badaniom względem zdolności do kierowania pojazdem, ą co z politykami czy ich też nie warto poddać badaniom na " przydatność". Ich decyzje są nie mniej niebezpieczne niż te podejmowane przez kierowcę pojazdu, a nawet bardziej niebezpieczne w skutkach.

W sytucji, gdy wiadomo, że najtragicznjejsze wypadki powodują sprawcy po 18-25 lat szykanowanie badaniami medycznymi ludzi 65+ jest pozbawione sensu. Wypadki starych ludzi to najczęściej stłuczki, obcierki na parkingu, czasem potrącenie. Prawdziwe zagrożenie stanowią ściganci, którym przeszkadzają drzewa, płoty, słupy, rowy, piesi i inni kierowcy.;

Kierowcy nie zwracają uwagi na pieszych i przejścia dla nich .. a piesi są przekonani ,że każdy kierowca ich widzi.

Pieszym ostatnio odbiło. Wchodzą pod jadace samochody.

Iza, to prawda że każdy kierowca widzi pieszych na przejściu, tylko coraz częsciej widzi ich wkraczających nagle 5 m przed autem, a kierowca nie ma guzika z opcją : przeskocz: tylko musi wyhamować, na co czasami 5 m to zbyt mało.

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.