piątek, 26 kwietnia 2024

Wiadomości

  • 3 komentarzy
  • 6615 wyświetleń

Ogłoszenie - nabór na wolne stanowisko urzędnicze

O G Ł O S Z E N I E


Burmistrz Miasta Grajewo

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektora  

w Wydziale Gospodarki Komunalnej


      1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta Grajewo, ul. Strażacka 6A, 19-200 Grajewo,

Określenie stanowiska: inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej

Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (konieczne do podjęcia pracy):
-posiadanie obywatelstwa  polskiego,
-pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku inspektora,
-posiadanie 3 letniego stażu pracy,
-brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-nieposzlakowana opinia,
-posiadanie wykształcenia wyższego (I lub II stopnia) na kierunku energetycznym, elektrycznym lub zbliżonym.

 

Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pozwalające na optymalne wykonywanie zadań:
-posiadanie doświadczenia zawodowego, w szczególności  w administracji samorządowej,
-umiejętność sporządzania pism urzędowych,
-znajomość obsługi komputera i podstawowych programów komputerowych,
-samodzielność, umiejętność organizacji pracy,
-komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, dokładność,
-sumienność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, inicjatywa.

 

Zakres zadań wykonywanych w szczególności na stanowisku:

realizacja zadań wynikających z przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, w tym w szczególności:
-sporządzanie projektów założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla miasta Grajewo,
-sporządzanie planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla miasta Grajewo;
-wykonywanie zadań związanych z funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego w mieście;
-realizacja polityki energetycznej na obszarze miasta, określonej w „Założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe” oraz nad realizacją zadań wynikających z „Planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe” - w tym również monitorowanie danych;
-współpraca z przedsiębiorcami energetycznymi w celu zapewnienia spójności pomiędzy planami rozwojowymi przedsiębiorców energetycznych a „Założeniami do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe” oraz „Planem zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe”;
-opiniowanie rozwiązań proponowanych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe;
-prowadzenie bazy danych o gospodarce energetycznej w obiektach miasta oraz monitorowanie i analiza zużycia energii i poboru mocy elektrycznej i cieplnej,
koordynacja działań w zakresie energetyki i gospodarki niskoemisyjnej, w tym pozyskiwanie i weryfikacja informacji przekazywanych do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków;
-opracowanie i aktualizacja Planu gospodarki niskoemisyjnej;
-koordynowanie i monitorowanie realizacji działań w zakresie obniżenia zużycia energii, poprawy efektywności energetycznej, wykorzystania odnawialnych źródeł energii i działań modernizacyjnych zmniejszających emisje zanieczyszczeń, wskazanych w Planie Gospodarki Niskoemisyjnej, realizowanych przez jednostki miejskie;
-planowanie środków na zadania wynikające z Planu Gospodarki Niskoemisyjnej (budżet, Wieloletnia Prognoza Finansowa, aplikacje o środki z funduszy zewnętrznych);
-prowadzenie działalności informacyjnej w dziedzinie użytkowania energii i eksploatacji urządzeń energetycznych, skierowanej do użytkowników obiektów komunalnych oraz mieszkańców miasta,
-doradztwo w zakresie wypełniania i składania wniosków o dofinansowanie z programów obejmujących likwidację niskiej emisji, m.in.  takich  jak „Czyste powietrze”, „Stop smog”,
-planowanie środków na realizację zadań ograniczających niską emisję oraz poprawiających efektywność energetyczną, określonych w Planie Gospodarki Niskoemisyjnej oraz innych dokumentach dotyczących polityki energetycznej,
-prowadzenie dokumentacji i spraw związanych z działalnością klastra  energii „Energetyczne Grajewo”;
-realizowanie obowiązków akcyzowych związanych z wytwarzaniem i zużyciem energii elektrycznej produkowanej z OZE, w szczególności:
-rejestracja w Centralnym Rejestrze Podmiotów Akcyzowych

- składanie deklaracji w podatku akcyzowym od energii elektrycznej

- prowadzenie ewidencji ilościowej energii elektrycznej,

-przygotowywanie dokumentacji do przeprowadzania przetargów na świadczenie usług komunalnych, dostawy i roboty budowlane w zakresie prowadzonych spraw;
-sporządzanie  obowiązujących sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw;  
-przygotowywanie wniosków o dotację, danych, ocen, analiz, informacji, sprawozdań, ankiet na potrzeby organów miasta, organów kontroli zewnętrznej i nadzoru oraz innych podmiotów  zewnętrznych, w zakresie prowadzonych spraw;

Informacja o warunkach pracy na stanowisku  inspektora:
Miejsce pracy:
Praca w budynku Urzędu i poza nim. Warunki pracy bezpieczne. Budynek Urzędu piętrowy nie   dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na  wózkach inwalidzkich. Brak windy. 

Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy związane ze stosowaniem przepisów prawa, analizą i rozwiązywaniem problemów oraz obsługą komputera i urządzeń biurowych. Współpraca z pracownikami Urzędu, korespondencja tradycyjna i elektroniczna, przemieszczanie się wewnątrz budynku Urzędu.

Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom  niewidomym.

Warunki pracy:

pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy;
kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony pod warunkiem spełnienia oczekiwań pracodawcy i pozytywnego zdania egzaminu ze służby przygotowawczej.

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia Ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Grajewo, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.

Wymagane dokumenty:
prawidłowo wypełniony przez kandydata do zatrudnienia Formularz zgłoszeniowy na wolne stanowisko urzędnicze,
kserokopie świadectw pracy dokumentujących 3 letni okres zatrudnienia lub - w przypadku pozostawania pracownika w stosunku pracy w czasie naboru - zaświadczenie pracodawcy o zatrudnianiu pracownika, zawierające informacje o okresie zatrudnienia,
kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wykształcenia wyższego (I lub II stopnia) na kierunku energetycznym, elektrycznym lub zbliżonym,
podpisane czytelnie przez kandydata i złożone na oddzielnych kartkach pisemne oświadczenia:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych  oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Burmistrza Miasta Grajewo na potrzeby przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dot. ochrony danych osobowych.
w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530) - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być na każdej stronie potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, miejscowość, data, czytelny podpis.
Dokumenty składane w oryginale muszą być podpisane odpowiednio przez podmiot wystawiający dokument lub podpisane czytelnie przez kandydata składającego ofertę.

 


9. Wymiar etatu: - 1 etat.


10. Określenie terminu  i miejsca składania dokumentów:

Wzór Formularza zgłoszeniowego niezbędny do złożenia oferty pracy dostępny jest do pobrania na stronie    http://bip.um.grajewo.pl w zakładce Informacje i ogłoszenia bądź w sekretariacie Urzędu Miasta Grajewo 
w godz. pracy Urzędu tj.  od poniedziałku do piątku od 730 – 1530.


Wypełniony formularz zgłoszeniowy oraz wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miasta Grajewo, ul. Strażacka 6A, w zaklejonej kopercie z dopiskiem:

„Nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Grajewo ”w terminie do 12 sierpnia 2022 r. do godz. 1530. Decyduje data wpływu oferty do sekretariatu Urzędu. 

 


Po upływie terminu składania ofert Komisja powołana przez Burmistrza dokona oceny formalnej złożonych ofert poprzez porównanie dokumentów i danych w nich zawartych z wymaganiami formalnymi określonymi w Ogłoszeniu. 

 

Oferty niekompletne tj. nie zawierające wszystkich obowiązkowo wymaganych dokumentów i danych wymaganych w treści dokumentów oraz złożone po terminie zostaną odrzucone a kandydaci nie zostaną  dopuszczeni do kolejnego etapu procedury naboru.

 


Nie dopuszcza się uzupełniania dokumentów złożonych w ofertach po upływie terminu składania   ofert. Osoby, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną dopuszczone do kolejnego etapu procedury naboru.

 


O dalszym przebiegu procedury naboru i terminach kandydaci będą poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną (e-mail), bądź odrębnym pismem. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na  stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta http://bip.um.grajewo.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu.

 

 


Grajewo, 02.08.2022 r.


             Burmistrza Miasta

        mgr Dariusz Latarowski

 

 

 

OGŁOSZENIE (pdf)

 

 

 

Komentarze (3)

Same wymagania, a nic nie napisane na temat wynagrodzenia, nie wspominając co oni oferują.

No faktycznie nic o wynagrodzeniu. Randka w ciemno ;)/

A i osoba już zapewne jest tylko ogłoszenie musiało być opublikowane

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.